کمک ۱۰۰ میلیون تومانی پدر صنعت نوین بتن ایران برای مادران زندانی جرائم غیر عمد

رئیس کمیته تخصصی توسعه کسب و کار یونسکو ایران در همایش ارزش آفرینان نصف جهان از سر کار خانم دکتر مینا رضایی تشکر و قدردانی کرد که همواره قدم های بزرگ برای کمک و مساعدت هم نوعان و ایجاد کار آفرینی برای زنان زندانی بر می دارد.
کمک ۱۰۰ میلیون تومانی پدر صنعت نوین بتن ایران برای مادران زندانی جرائم غیر عمد

دکتر علی اصغر کیهانی کارآفرین نمونه صنعت نوین بتن گفت:  این آئین در مرکز نصف جهان استان زیبای اصفهان با هدف ترویج کار آفرینی و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بر گزار شده و امیدوارم شاهد توسعه اینگونه برنامه ها توسط خیرین نیک اندیش باشیم تا جایی که امکان دارد چون با این کار حال خودمان بهتر می شود.
پدر صنعت نوین بتن ایران به عنوان یک خیر و  فعال اجتماعی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، به مادران زندانی جرائم غیر عمد در این مراسم  کمک کرد.
بنیانگذار اولین دانشگاه بتن کشور همچنین، در این آئین لقب “ایران دخت” را به سر کار خانم دکتر مینا رضایی یک زن کارآفرین و موفق اهدا کرد.
وی در ادامه افزود :  تلاش و همت والای سر کار خانم مینا رضایی برای حمایت از زنان و مادران ‌زندانی جرائم غیر عمد در شرایط سخت، نشان دهنده تعهد قابل توجه او به جامعه است.
وی به ترویج و برگزاری بیشتر این نوع فعالیت‌ها در کشور تاکید کرد و گفت: اینکه زنان در حوزه کارآفرینی همچنان با چالش‌های بسیاری روبرو هستند، خواستار ترویج و تشویق آن‌ها به شکل فعال و مستمر شد..
کیهانی در سخنرانی اخیر خود، به موضوعات مختلفی پرداخت و درباره اهمیت سخت کوشی و کار در جوانی صحبت کرد. او تأکید کرد که باید همواره به یاد داشت که تلاش و کوشش در جوانی، باعث موفقیت در زندگی بعدی خواهد شد.
بنیان‌گذار کارخانجات ایران فریمکو ، اسکلت بتنی ایران و پارس لانه  احترام به بزرگتر ها و یادگیری از آن‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: “باید همواره به بزرگ‌ترها احترام گذاشت و از آن‌ها یاد گرفت. آن‌ها تجربه‌ای دارند که ما نداریم و ما باید به آن‌ها گوش داده و از آن‌ها همواره  یاد بگیریم.”
وی  به موضوع صداقت در کار و تلاش برای کمک به دیگران پرداخت. او تأکید کرد که صداقت در کار، عامل مهمی در رسیدن به موفقیت است و همچنین باعث افزایش اعتماد و همکاری در محیط کار می‌شود. همچنین، دکتر کیهانی به تلاش برای کمک به دیگران نیز اشاره کرد و گفت که با این رفتار، فضای خوب و صمیمی در محل کار شکل می‌گیرد و همچنین باعث رشد فردی و حرفه‌ای شخص مورد نظر خواهد شد..
وی در پایان از همه کار آفرینان از جمله بنیان گذار کارخانجات کویر موتور  جناب آقای رضایی تشکر کرد و گفت : تمام افتخار ما این است که خود و فرزندانمان در جایی که به دنیا آمدیم ماندیم و برای اعتلای کشور تلاش کردیم دولت وظیفه دارد از همه کسانی که تولید کننده هستند حمایت کند و اجازه ندهند چوب لای چرخ صنعت بگذارند. 

منبع: سرپرستی روزنامه ایران در استان البرز

آخرین اخبار

پیمایش به بالا