گزارش خبری مراسم افطار خیرین آموزش عالی کشور با حضور وزیر محترم علوم

امسال با حضور خیران، پانزده میلیارد تومان برای بازسازی و ساخت خوابگاه‌های دانشجویی جمع‌آوری شد. وزیر علوم در این نشست گفت امسال حدود صد میلیارد تومان از طرف وزارت علوم اختصاص یافته است که برای تکمیل و ساخت خوابگاه‌های دانشجویی هزینه خواهد شد.
مراسم افطار خیرین آموزش عالی کشور باحضور وزیر محترم علوم 1402

در گلریزان خیران نیک‌اندیش برای بازسازی و احداث خوابگاه‌های دانشجویی در نشست وزیر علوم، حدود پانزده میلیارد تومان جمع‌آوری شد. آقای زلفی‌گل وزیر علوم، درخواستی هم از خیران داشت: خواهشم اینه برای خوابگاه‌های متاهلی، عزیزان، روسای دانشگاه‌ها می‌خواهید احداث کنید زیربنای خوابگاه‌های متاهلی ر زیاد نگیرید، حداکثر سی و پنج متر، هر چقدر اون الگوی خوابگاه‌های متاهلی جمع و جورتر و کوچکتر باشه خدمات دهی به تعداد افراد بیشتری خواهد بود.
به گفته‌ی این مقام مسئول سال گذشته وزارت علوم حدود یکصد و چهار میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه‌های متاهلی پرداخت کرده است، وی همچنین افزود در سال 1402 هم فعلا صد میلیارد تومان براساس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اعتبار داریم که این اعتبار را برای خوابگاه‌هایی که در حال تکمیل هستند و یا بالاتر از پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی دارند سعی می‌کنیم که برای آنها هزینه کنیم و البته آنطور که دبیر ستاد خیرین وزارت علوم می‌گوید این ستاد هیچ بدهی عقب‌مانده‌ای نسبت به پرداختهای خیرین ندارد و در سال جاری هم اقدامات خوبی انجام خواهد شد.
مصطفی زمانیان (دبیر ستاد خیرین وزات علوم) گفت: نزدیک به سیصد میلیارد تومن برای ساخت پروژه‌های خیر ساز را دنبال می کنیم و تقریبا معادل همین عدد را در حوزه‌ی تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی انشالله محقق می کنیم
در این بین صحبت‌های کسانیکه راه خیر قدم برمی‌دارند هم شنیدنی بود:
رجبی نیا (خیر) باید این کار را می‌کردم به عنوان وظیفه‌ی یک انسانی
غضنفری (خیر) انجام کار خیر برای انسان، اصلا زندگی را گرگون می‌کند
میرمهدی (خیر) باید عاشق باشی تا بتونی به مردم جامعه‌ی خودت خدمت کنه
دکتر کیهانی (خیر) دیگه وقتی یه چیزی را خیر می‌کنی یا یه چیزی را میدی برای دل خودت بده دنبال این نباش که بخوای پاداشش رو بگیری ..

پیمایش به بالا