بچه هایمان را نترسانیم؛ زندگی متعلق به آنهاست

همیشه نسل جوان، بهترین درک را از آینده دارد و برای ساخت آینده، آنها مسیر را بهتر میدانند. > برگرفته از محتوای پستهای اینستاگرام و کتابی در دست چاپ تحت عنوان “رمز و رازهای موفقیت در زندگی و کار دکتر علی اصغر کیهانی”

چند وقته دوستان میگن که چرا هیچ کلیپی نمیزاری یه نصیحتی چیزی میکردی، خب اولا که شرایط، شرایط مناسبی نیست ولی به هر حال یه مطلبی چند روز قبل، پیش اومد بد نیست به شما هم بگویم بلکه راجبش فکر کنیم..

به خدمت شما عرض شود که بچه‌ها می‌گفتند بابا چیه همش قرمه سبزی یا دم پختک یا قیمه بادمجان یا کله گنجشکی خب غذای فست فودی هم بد نیست بخوریم! فکر کردیم گفتیم خب میریم آواسنتر؛ رفتیم اونجا و غذامونو خوردیم.

موقع برگشت نزدیک آسانسور که می‌خواستیم سوار ماشینمون بشیم یه گل فروشی نزدیک اونجا بود، یه بچه دو سال و یک ماهه داریم که هی دست میزد به گلها، من بهش گفتم که دست نزن! دیدم بازم دست میزنه گفتم هر کی به گل دست بزنه شاپره نیشش می‌زنه! دیدم که باز دست میزد ایندفعه با یه لحن دیگه ای گفتم هر کی به گل دست بزنه شاپره نیشش میزنه دفعه دیگه که خواستم بهش بگم یهو دیدم یه نفر از مغازه اومد بیرون گفتش آقا چرا بچه رو از گل میترسونی؟! بچه خودش گله با گلم باید بزرگ شده هر کی به گل دست بزنه شاپره نازش می‌کنه شاپره بوسش میکنه اینو گفت و همینطور که ما سرگردون این حرکت بودیم، دیدیم یه دختر خانم نوزده بیست ساله یه چند تا شاخه گل آورد داد دست این بچه! بعد هم ما سوار شدیم و آمدیم..

چند وقته تو این فکرم که خونواده‌ی ما که بیست و یک نفریم، یه نفر که من باشم بالای شصت و پنج سالمه یه نفر که خانومم باشه 65 سالشه، بچه‌های دیگه هم چهل و پنج سال و این حدودا داریم، به خدمت شما عرض کنم ده تاشونم زیر نوزده سالشونه؛ خب بچه‌ها به هر حال با ما فرق می‌کنن، با خودم فکر میکردم که امروزه میگن باسواد کسیه که بتونه از آموزه‌هاش برای زندگی بهتر استفاده کنه و چقدر راجع به روابط عمومی صحبت می‌کنند که روابط عمومی آدما باید خوب باشه و چقدر نمره بهش میدن؛

علی ایحال روابط عمومی فقط با مردم نیست، با خانواده و بچه‌های خود آدم هم هست و خوبه ما یاد بگیریم به حرفهای جوونامون گوش کنیم ببینیم جوونامون چی میگن، جوونا امروز یه حرفای دیگه ای می‌زنن و خلاصه اینطورند، باید به حرفاشون گوش کرد البته نصیحتهای پدر مادرا هست، نصیحت‌های ما هست که با بزرگترها چطوری رفتار کنند و اینارو ما تذکرمیدیم، ولی به هر حال باید به حرفهای جوون‌ها بیشتر گوش کرد؛ ما که تصمیم گرفتیم به حرفای جوونا گوش کنیم.. موفق و پیروز باشید

آخرین اخبار

پیمایش به بالا