افتخاری دیگر و برای دهمین سال متوالی

انتخاب پارس لانه به عنوان واحد نمونه صنعتی سال 1401 استان البرز، در این مراسم مهدی کیهانی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره پارس لانه ضمن حضور در این آیین گرامیداشت، لوح سپاس و تندیس واحد نمونه صنعتی را دریافت نمود.
مهدی کیهانی در حال دریافت جایزه روز صنعت معدن و تجارت استان البرز

در آئین گرامیداشت روز صنعت معدن و تجارت استان البرز که با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار البرز ،رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز ، رئیس هیئت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز و جمعی از مدیران و فعالان حوزه اصناف و صنعت استان البرز در سالن تالار قصر رز کرج بر گزار شد ، از مجتمع تحقیقاتی تولیدی پارس لانه به عنوان واحد نمونه صنعتی استان البرز در سال 1401 تجلیل به عمل آمد.

مهدی کیهانی مدیرعامل پارس لانه

مدیرعامل و رییس هیئت مدیره این شرکت ضمن حضور در این مراسم، لوح سپاس و تندیس واحد نمونه صنعتی را دریافت نمود.
مهدی کیهانی درحاشیه این مراسم گفت: خوشحال هستم که برای دهمین سال متوالی، مجتمع تحقیقاتی تولیدی پارس لانه به عنوان واحد نمونه صنعتی استان البرز انتخاب شده است. بدون شک، تلاش همه کارکنان زحمتکش شرکت در این موفقیت نقش داشته است.
در لوحی که از به امضا مجتبی عبداللهی استاندار البرز ،رامین ربیعی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرزو رضا رضایی رئیس هیئت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان البرزرسیده به شرح زیر است.

جناب اقای مهدی کیهانی
مدیر عامل محترم شرکت پارس لانه
درایت ،تعهد و هوشمندی حضرتعالی در کنار تلاش وصف ناپذیر مدیران،مهندسان و کارکنان متخصص و سخت کوش مجموعه باعث تعالی صنعت کشور شده است .
با ارزیابی های صورت گرفته از میان صنایع استان البرز ،شرکت پارس لانه را شایسته تقدیر دانسته و عنوان واحد نمونه صنعتی سال 1401انتخاب می شوید ،ضمن تبریک و تجلیل این لوح تقدیر تقدیم می شود .
در این فرصت مغتنم توفیق روز افزون حضرتعالی را در فتح قله های افتخار و سر بلندی نام ایران عزیز از در گاه ایزد منان مسالت داریم .
مجتمع تحقیقاتی ،تولیدی و پیمانکاری پارس لانه یکی از برترین تامین کنندگان انواع بتن آماده و قطعات بتني استاندارد در استان البرز است این شرکت سهم بزرگی در عمران و آبادی کشور عزیزمان ایران دارد و همچنين در صدد است تا به عنوان شركت پيشتاز در عرصه بتن هاي خاص و مواد افزودني شناخته شود تا با رشد و توسعه تكنولوژي بتن به توسعه پايدار دست يابد. جهت دستيابي به اين جايگاه عمده ترين شايستگي هاي خود را تلاش، تخصص، مسئوليت پذيري، حسن شهرت و نام نيك مي داند
پارس لانه ماموریت دارد تا با استفاده از دانش ، تجربه ارزشمند و سوابق درخشان خود در حوزه عملیات احداث سازه های عظیم و تاسیسات زیربنایی مربوطه و با اتكاء بر نیروی انسانی مجرب، توانمند و متخصص ضمن حفظ زمان بندی پروژه نسبت به اجرای با كیفیت استاندارد و هزینه مناسب در راستای تامین رضایت ذینفعان گام برداشته و تلاش و همت خود را بر آن گذاشته تا در راستای چشم انداز تعیین شده به یك پیمانكار عمومی معتبر در سطح ملی و منطقه ای تبدیل شود.
پارس لانه در حال حاضر یکی از برترین ها در صنعت پیش ساخته بتنی درکشور است وشعار ما در این بخش این است که بیاییم زیبا و مقاوم بسازیم .
شرکت پارس لانه برای نیل به اهداف سازمانی خود و در راستای چشم انداز تدوین شده،ارزش ها و باورهای زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار میدهد.
• مشتری مداری
• شفافیت در تمامی مراحل
• مسئولیت پذیری در انجام تعهدات
• هدفمندی در ارائه پاسخ
• ارتقاء سطح علمی، فنی و دانش کارکنان
• ارزشهای انسانی و اخلاقی
• حفظ محیط زیست

عکس دسته جمعی روز صنعت و معدن استان البرز به همراه آقای مهدی کیهانی مدیرعامل پارس لانه

آخرین اخبار

پیمایش به بالا