آقای وزیر آسیب شناسی کنید چرا بعد از 11سال هنوز مجوزم را ندادند

سید احسان خاندوزی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه دیدار با فعالان اقتصادی استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیگیری رفع موانع تولید از سوی دولت در هر سفر استانی صورت می‌گیرد، بنابراین نشست مفصل و راهگشایی با حضور استاندار، نمایندگان فعالان اقتصادی، نمایندگان مجلس و دیگر مدیران استانی برگزار گردید.

سید احسان خاندوزی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه دیدار با فعالان اقتصادی استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیگیری رفع موانع تولید از سوی دولت در هر سفر استانی صورت می‌گیرد، بنابراین نشست مفصل و راهگشایی با حضور استاندار، نمایندگان فعالان اقتصادی، نمایندگان مجلس و دیگر مدیران استانی برگزار گردید

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به درخواست علی اصغر کیهانی خواستار رفع مشکل ایشان از طریق استان شد
استاندار البرز هم وعده داد درخواست و مطالبه آقای کیهانی را در الویت جدی کار خود قرار دهد و نسبت به پیگیری آن اهتمام جدی داشته باشند .
عبداللهی افزود : از احساس خوب شما برای توسعه و سرمایه گذاری در کشور قدر دانی می کنیم و در مورد عملیاتی شدن این طرح جلسه می گذاریم تا خواسته شما محقق شود .
قبل از سخنان وزیر اقتصاد و دارایی علی اصغر کیهانی به بیان مطالبات خود پرداخت و گفت : کاری که من 11 سال است پیگیر آن هستم نفعش بیشتر به مردم می رسد همانطور که در گذشته 4 پیشنهاد ملی ارائه کردم که دوتاى ان با مصوبه هيئت دولت عملیاتی شد و دوتاى ان يكى باتفاهم نامه با شهردارى ويكى ديگر ان با همكارى شهردارى عملياتى شد و امروز نفعش را همه مردم می برند .
وی افزود : راه اندازی بزرگ ترین واحد تولید بتن آماده و قطعات بتنی ایران يك اقدام بنده در زمینه شکل دادن به مدیریت جدید در صنعت بتن ایران بوده و البته در کنار آن انتقال تعدادی از تکنولوژی های نوین صنعت بتن به کشور از جمله نوآوری های است که در این صنعت دیده می شود.


کیهانی گفت : استاندارد سازی تولید، توزیع و مصرف بتن آماده ، صرفه جویی در مصرف سوخت ، بنیان گذاری تولید جداول بتنی به صورت ماشینی و بادوام ،ارتقای کیفیت فرآورده های بتنی، اصلاح الگوی مصرف سیمان مواردی بود که مطرح و منفعت آن در سطح ملی بود و منجر به کسب دریافت چهره مانده گار از سوی وزیر وقت صمت و مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن شد.
پدر صنعت نوین بتن ایران افزود : من برای پیشرفت و توسعه کارم که منفعت آن به مردم رسیده زحمات زیادی را متقبل شدم و امروز بنا به پیشنهاد خودشان برای راه اندازی یک شهرک صنعتی خصوصی پا پیش گذاشتم ولی متاسفانه بر داشت دوستان قانونی نیست برداشت شخصی وغلط است و مانع اجرای یک کار قانونی هستند که مصوبه دولت و مجلس را دارد .
وی گفت : 11سال برای یک کار قانونی میدوم تا شهر صنعتی را دائر کنم که منفعتش را مردم کشورم ببرند و در کنار آن از 60هزار شغل ایجاد شود ولی چوب لای چرخم گذاشتند و هنوز نتواستم مجوز این شهرک را بگیرم .
کیهانی افزود : این شهرک اولین شهرک خصوصی است که بر اساس مصوبه زمینش توسط دولت تامین می شود تا بخش خصوصی با نظارت دولت زیر ساخت ها را تامین و با قیمت مناسب به سرمایه گذاران و صاحبان صنعت واگذار تا مانع رانت شود .
این فعال بخش صنعت با بیان اینکه 11سال زمان کمی نیست و می توانست امروز شاهد تکمیل و بهره برداری از یک شهرک هایتک بود افزود : از آقای وزیر می خواهم بیایند این موضوع را به صورت جدی آسیب شناسی کنند اگر کار قانونی است چرا باید یک نفر مانع صدور مجوز برای این شهرک باشد .
وی گفت : برای من سئوال است که معاون وزیر در کفتگوی تلویزونی صراحتا”عنوان کرد که مدیران میانی ما در استان البرز از بازرسی می ترسند و حاضر نیستند مجوز این شهرک را بدهند ، چرا مدیری که می خواهد یک کار قانونی انجام دهد می ترسد اشکال کار کجاست ، لطفا” آسیب شناسی کنید تا کار درست بشود

منبع: پایگاه خبری چکاوک البرز نیوز

آخرین اخبار

اسکرول به بالا